slut på tramset

Nä. Det var ju kanske en av dom dummare sakerna att komma på, det här med Gigant-tema. Alltså, själva temat är det inget fel på alls förstås, det är ju världens bästa det handlar om. Det är bara det att jag av olika orsaker inte lyssnar så mycket på äldre musik just nu. Inte så inspirerad alltså. Får kanske återkomma till temat när jag hittat tillbaka till dåtiden.

Just nu befinner jag mig extremt mycket i nutiden när det kommer till det musikaliska, så jag tror alltihop blir mycket roligare om jag skriver om ny musik istället. Jag har köpt extremt mycket skivor, t.o.m. för att vara jag, och spotify gör ju faktiskt att man kan lyssna igenom ännu fler. Samlade ihop lite guldkorn från årets första del (snart halva har ju gått faktiskt). 

Det har verkligen kommit en hel del bra! Men, och här välkomnas förslag å det varmaste, jag saknar fortfarande den där LÅTEN, den som för alltid kommer att bli förknippad med Våren -09. Vart håller den hus egentligen? 

2009 so far på spotify

Kommentarer
Postat av: david

Nu när du säger det kan jag ju inte komma på någon riktig vårens låt heller. Sjukt irriterande. Jag ville ju påstå att du hade missat den. ;)

2009-05-10 @ 22:25:40
Postat av: Sarah

Hahaha, in your dreams! ;)

Hoppades i och för sig nästan på det, våren är mycket tråkigare utan en Låt.

2009-05-11 @ 07:56:12
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0