singing in the rain

Okej, vädret idag var inte jättekul. Jag har dock laddat även för regniga dagar. Det brukar ju bli en del sådana också den här årstiden, så det är lika bra att förbereda sig. Detta är mitt  in-case-of-regn-kit kan man säga.

Särskilt glad är jag över boken till höger. Jag har väntat i ETT ÅR på att den ska släppas i pocket. Hade ingen aning om att det tog sån tid! Finally har det dock hänt. Den är min! Som jag har längtat!

Det enda tråkiga är väl att den kommer att vara utläst på typ en dag. 


Kommentarer
Postat av: moa

Ja jag VET att du har väntat! Du får väl ha ett maxantal sidor att läsa per dag, den är ju ändå rätt tjock.



Upp till kamp är sjukt bra! :)

2009-05-29 @ 09:45:13
Postat av: Sarah

Vadå maxantal sidor, det förstör ju hela grejen! Man vill ju bara läsa läsa läsa ju. ;)



Åhå, du har sett den! Låter toppen! :)

2009-05-29 @ 16:09:14
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0