I love you with all the madness in my soul, someday girl I don't know when, we're gonna get to that place where we really wanna go, and we'll walk in the sun

Var ute ikväll. Den här låten kom, och jag kände den där känslan som jag bara känner när det spelas en av mina FEMstjärniga. Rubriken kind of says it all t.ex. Den här VAR ju inte femstjärnig dock. Fattar inte varför den inte har varit det. NU är den det. Passar bra, då jag stal en stjärna från en av dom andra femstjärniga häromdagen. Nu är dom fortfarande tretton. Tretton känns som ett bra tal.

Bruce Springsteen är för övrigt otvivelaktigt en Gigant. Den som tycker annorlunda kastar första stenen eller vad man brukar säga.

God natt! :)



 

Kommentarer
Postat av: moa

Här kastas inga stenar! ;)

2009-05-02 @ 09:01:03
Postat av: Sarah

Haha, nej det kan jag tänka mig fröken Sjunga-allsång-i-stämmor-till-tougher-than-the-rest ;)

2009-05-02 @ 11:52:39
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/
Postat av: Therese

Den låten alltså.. har kollat ett tiotal gånger de senaste dagarna på klipp från 88 då han gör den i akustisk version.. "together wendy we could live with the sadness.." det är tårdrypande!

2009-05-05 @ 16:20:58
URL: http://isisohisis.blogspot.com/
Postat av: david

Bäst!!

2009-05-10 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0