amazing it seems

Åh, hittade den här gamla älsklingslåten i en spotifylista jag snodde någonstans (det är för övrigt min nyaste hobby, att sno spotifylistor), och var bara tvungen att lägga upp den här! Att Anna Järvinen är fantastisk är ju inget nytt direkt. Den här låten blev ju rätt känd i samband med att antimobbningsorganisationen (man måste ÄLSKA svenskans långa ord) Friends använde den i en av sina allra första (den allra första?) reklamer. Friends reklamer får alltid mitt hjärta att snörpa ihop sig alldeles väldigt, och rätt ofta har musiken en stor del i det, så inte minst i det här fallet. Det är verkligen en sjukt vacker låt!

Annars har jag precis överlevt min sista jobbhelg. Helt fantastiskt måste jag säga. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0