nej, det blir inget citat ur den här texten. punkt.

Ja, såhär kunde brit-popen också låta, när den parades med östliga influenser. Kula Shaker blev kanske aldrig helt tagna på allvar. Jag gillade dom faktiskt riktigt mycket. Tror jag var och såg dom vid ett par tillfällen i alla fall. Dom gjorde ju inte HELT samma sak som alla andra, och det straffar sig kanske alltid lite. In i leden med er bara!

La in deras album i iTunes häromsistens, och flera låtar är ju fortfarande helt ok. Särskilt hitsen. Det här är ju en av dom. Minns ni? Och när vi ändå är inne på gammalt indieskvaller, gifte sig sångaren med en indiska och flyttade dit eller hur var det?



Kommentarer
Postat av: moa

Kula Shaker! Dör!

Vet inget om indiskan, men är han ogift så är ju jag det också! ;)

2009-03-10 @ 22:21:04
Postat av: Sarah

Hahaha, du får väl röva bort honom! ;)

Jag tyckte också det var sjukt kul med Kula Shaker. Har dock ännu bättre saker på gång. ;)

2009-03-10 @ 23:23:45
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0