we're brother daniel, we're brother daniel and we bury you

Idag är det såhär. Ni som vet varför vet varför (mina tankar till några av er), och ni andra kan bara njuta av Sveriges, i alla fall under "min" tid, bästa band. Inget annat band i Sverige betyder lika mycket. Ingen bandlogga får indiehjärtat att börja banka lika hårt. Inget annat band fick mina musikälskande föräldrar att rynka på näsan under mina tonår (bara en sån sak, det enda bandet som lät mig göra tonårsrevolution!). Inget annat band personifierar utanförskap och alienation som Broder Daniel gör. Så är det bara. 

Därför lyssnar vi på dom, och tänker på dom, idag. 









Kommentarer
Postat av: david

Sveriges bästa band, alltid.

2009-03-30 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0