tell me lies, tell me sweet little lies

Kom på att jag glömt att berätta att ryktet om Stone Roses återförening var väldigt överdrivet. Inget på gång alltså. Verkar inte som om det någonsin kommer att bli det heller. Vet inte om jag ska vara glad eller besviken över det. Det där med återföreningar som sagt, det blir ju väldigt, väldigt sällan som det var en gång hur mycket man än önskar att det skulle bli det. 
Vet dock nu att jag slipper ta mig till England i sommar. Det hade varit helt nödvändigt om det hade varit sant. 


Kommentarer
Postat av: moa

Förlåt, men vad hände med texten här? Helt annat typsnitt ju. Och en vit ruta. Gjorde du det själv och varför gör du det i sådana fall inte alltid?



Hade nog följt med till England by the way ;)

2009-03-25 @ 21:06:21
Postat av: Sarah

Haha, vet inte alls vad som hände! Det bara blev! Såg det inte själv. Jag kan ju ingenting om hur man ändrar sånt, annars hade ajg lätt velat ha det här typsnittet istället! Och punkrosa!! ;)



Klart du hade följt med, du hade aldrig klarat att vara hemma! ;)

2009-03-26 @ 09:50:48
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0