PS.

Det är verkligen inget fel på the Smiths, och jag håller verkligen med om att Gene är uppenbart inspirerade av Moz och gänget. Det jag menar är att teens behöver band som finns här och nu. Dessutom var det just Gene som ledde mig till the Smiths, och det är ju så riktigt bra musik funkar, som referenser i en avhandling ungefär. "Ah, gillar du oss, men lyssna då på det här, det får oss att gå bananas och det kommer funka för dig med". Så. 

Eller för den delen: "Ah, gillar du oss, men LÄS då det här". Gene fick mig att upptäcka Oscar Wilde också. Inte så illa pinkat. 

DS.

Kommentarer
Postat av: moa

Gene påminner kanske en del om the Smiths ibland, men det finns mycket mer uppenbara kopior tycker jag. Tycker också att man hör en hel del andra influenser i Genes musik, typ the Jam (eller Oscar Wilde ;)). Kraftigt överdrivet det där tramset!

2009-03-14 @ 12:23:09
Postat av: Sarah

Word!

2009-03-14 @ 14:31:37
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0