om vi låter fotbollspubliken stanna på fotbollsmatcherna så

Nej, det blir ingen utförlig Glasvegas-genomgång i dag heller. Jag fastnade på jobbet och kollade på Melodifestivalen i stället. Extremt trevligt att ha ett jobb där man gärna sitter kvar lite extra måste jag säga. Melodifestivalen var inte lika trevlig, men det var ju ingen överraskning. Kul att Af Ugglas gick vidare tycker jag dock. 

Känner mig inte lika besviken idag faktiskt, så vem vet, när det är dags att ge er rapporten kanske spelningen hunnit bli riktigt bra. Minnet ska bara tvätta bort fotbollsläktarpubliken först. Dom förstörde stämningen rätt effektivt kan man säga. I fortsättningen kan dom hålla sig på fotbollsmatcherna tycker jag, eller gå och se Oasis eller nåt annat ölhävarband där det passar sig att skråla White Stripes mellan låtarna. Bara lämna Glasvegas alone. Punkt.

Lite fascinerad är jag ändå av att så många grottmänniskor till killar suttit och slagits om Glasvegas-biljetter som tar slut fortare än man hinner säga fotbollsderby. Vet inte om jag ska tycka att det är ett gott tecken trots allt. Ska fundera på saken.

Kommentarer
Postat av: david

Klart det är ett gott tecken. Grottmänniskor behöver lyssna på icke-grottmänniskor, annars blir det bara Liam Gallagher av dom allihop. Dom lärde sig nog nåt.

2009-03-09 @ 01:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0