directionless no more, emptiness no more

I morgon är det alltså dags. Jag och Glasvegas ska vara på Debaser medis och det ska bli sjukt kul. Hoppas nu bara dom lever upp till förväntningarna. Hoppas det kommer kännas så där som jag tror att det kommer att kännas. 

Shit vad roligt det är att verkligen se fram emot en spelning! Det händer inte lika ofta nu som när man var 16 direkt, men ibland så. Och nu så. 

Jag lyssnar löjligt mycket på den här låten. Den känns precis som en solnedgång, precis som när en helvetisk smärta släpper, precis som när molnen spricker upp efter ett dundrande åskväder, precis som kärlek, precis som trygghet, precis som jag tänker mig döden, precis som...en kyss. Och så mycket mer. Den är ganska anspråkslös egentligen, men jag blir alldeles lugn när jag hör den. Jag skulle kunna ha den på både ett bröllop och en begravning, för den täcker in känslor enda från det ena till det andra. Tror det är för att den låter som att hitta hem.  

Hoppas dom spelar den i morgon. Jag behöver det. 



A snowflake fell (and it felt like a kiss)

The prayers from the graveyard keeps mumblin' death
Too much time hobbles lost in hurt
Now I'm compelled to care about my future going nowhere

As I stand here all alone in the cold wondering where I'm going today
Then a snowflake fell and it felt like a kiss now I'm okay

The ringin' from the bells keeps screamin' out love
As snow fell from heavens above
Directionless no more
Emptiness no more

Now I don't feel so all alone in the cold wondering where I'm going today
For a snowflake fell and it felt like a kiss now I'm okay

Kommentarer
Postat av: Therese

Du kommer få sjukt kul imorgon!

Kan inte bli annat!

Och jag är fortfarande lite avis ;)

2009-03-06 @ 00:09:50
URL: http://alonelyballad.blogspot.com
Postat av: Sarah

Ja det kommer nog bli grymt! Jag är nästan lite avis på mig själv ;).

Tror dock att du kommer få det ganska bra du också! :)

2009-03-06 @ 11:15:58
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0