breath deeper, daydreamer

Men det här! Det här var alla panda-flickors Take That i mitten av 90-talet. Dom tog också Bluetones-mottot på allra största allvar och jobbade nog betydligt mer på sina outfits än på sin musik. Såg dom i Teaterladan i Hultsfred när det begav sig, och bandet var väldigt bekymrade över att den mods-dressade publiken skrynklade sina ben sherman-skjortor när de trängdes framme vid scenen. Det var den mods-dressade publiken också kan jag säga. 

Har för mig att några av dom modellade vid sidan av också. Eller kanske hade dom ett rockband vid sidan av modellandet, vem vet egentligen. Hur som helst har ingen hört nåt från dom på rätt länge. Vad jag vet i alla fall. Rätt synd på sätt och vis. Det borde ju alltid finnas utrymme för ett indie-boyband tycker man.  



Kommentarer
Postat av: david

Men vad har vi gjort för att förtjäna detta! Vissa borde ju få förbli bortglömda.



Riktigt kul tema!

2009-03-10 @ 16:38:58
Postat av: Sarah

Men nu tycker jag att du är lite hård. Titta på dom!!



//saknar

2009-03-10 @ 20:25:25
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/
Postat av: moa

Men gud, SÅ dåliga var dom väl inte? Jag tyckte dom hade en del sköna låtar faktiskt.

2009-03-10 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0