alltså

Det här med snön. Den är ju tillbaka nu. I morse när jag promenerade till Telefonplan så kändes det som om jag var i fjällen. Snön dansade sådär över vägen också, som den gör i fjällen. När jag på eftermiddagen promenerade "löpande-bandet-promenaden" från utbildningsfabriken i Frescati kändes det helt annorlunda. Då kändes det som att vara på kalfjället i full snöstorm. Detta är alltså INTE okej. Inte alls faktiskt. 

För övrigt så har jag dansat flamenco i kväll. Jag brukar göra det på tisdagarna. Det är riktigt kul (och SNYGGT, kanske en av världens allra snyggaste danser kan jag avslöja. När någon annan än jag dansar den då.), men SJUKT tåovänligt. Förra veckan rök höger stortånagel. Det är bara en tidsfråga innan det blir fler. Jag tycker inte det gör så mycket. Så länge jag har själva tårna i behåll så känner jag mig lyckad om jag ska vara ärlig. Det känns inte helt säkert att man kommer ha det så länge till. 

(Snygg men lite seg inledning här. Inget att tappa tånaglar över. Den tåovänliga flamencon börjar vid 1.49. Förtydligar också att musiken inte är flamenco alls faktiskt.)


Kommentarer
Postat av: h

Jag hatar den där vägen från tunnelbanan till universitetet, det är verkligen en av Stockholms jobbigaste platser och det säger väl inte så lite. I övrigt är jag helt säker på att flamencon aldrig är snyggare än när du dansar den.

2009-03-24 @ 23:24:30
Postat av: Lisa

Tur att jag finns, som faktiskt gillar universitetet(tom vägen dit och hem)! Nu till en viktigare fråga: Var är bilden på din nya frisyr???

2009-03-25 @ 19:09:54
Postat av: Sarah

h: Du har sett för lite flamenco, helt klart! ;)



Lisa: Nu är den uppe. Var ju tvungen att laga mat först. Och ta kort på mig själv. Inte lätt ska jag säga.



Och ja, det är tur för frescati att du finns! ;)



//stressad middagsbjuderska

2009-03-25 @ 19:32:40
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/
Postat av: moa

Måste säga att jag håller med dig h angående flamencon. Tror nog också att vår bloggerska gör det snyggare än de flesta!



Håller nog med dig angående universitetet också förresten. Inget för hufvudstaden att vara stolt över direkt. ;)

2009-03-25 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0