you know it seems the more we talk about it, it only makes it worse to live without it

Struntar i TV:n och koncentrerar mig på det viktiga, nämligen min semester. Efter en strapatsrik promenad i snön (man måste ju alltså gå ut när man har hundar) har jag nu återigen dragit ner persiennerna, satt elementen på full värme och tagit på mig solglasögonen. Det ÄR sommar nu. Lyssna får ni höra. Tycker nog att ni ska dansa lite också, det gör jag. 





*ni behöver ingen text, ni kan ju ändå inte läsa den genom solglasögonen*

Kommentarer
Postat av: Therese

Ignoerar all snö som skymtar utanför



Jag vill ha vår! NU!

2009-02-23 @ 17:03:14
URL: http://alonelyballad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0