when I'm riding my car (you know I miss you)

Okej, då har man tagit sig igenom lite drygt halva skitveckan. Det måste ju firas. Tänkte jag. Kom inte på riktigt hur dock. Börjar med att lägga ut den bästa låten just nu. Har ju lagt ut så mycket GAMMAL musik, så det kan ju vara kul med något alldeles, alldeles nytt. 

Det här P3-Guld-framträdandet får ju i alla fall mig att längta mig sjuk tills Adiam Dymott släpper sin debutskiva senare i år. Jag säger bara:Håll Koll! Tjejen är grym!

Massa coola människor har hon med sig på scen också. Tomas Rusiak bl.a. Ni minns väl Hip Hopper? Han är det! Harri Mänty som tidigare var med i Kent ska också finnas med på ett hörn enligt info-texten på youtube, men jag ser honom inte. Nån annan? Jaja. Ska sluta prata så ni får lyssna. 



Miss You

Ja, låten är SÅ ny att texten inte verkar finnas på internetet. Ni får försöka höra den själva istället. SÅ svårt är det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0