på förekommen anledning

Det har kommit till min kännedom att ett av dagens inlägg är lite otydligt. Jag erövrade alltså Suicide is Painless-singeln via nedan nämnda tjej. Hon fattade det enorma värdet den hade för mig och förhandlade till sig ett byte mot samtliga Kent-singlar som hörde till Verkligen-skivan, och som jag alltså hade i min ägo. Inga problem tyckte jag. Särskilt inte som jag idag sitter på BÅDE den hett eftertraktade Manics-singeln OCH Kent-singlarna. Fattar fortfarande inte hur jag lyckades.

//hård förhandlare

Kommentarer
Postat av: david

Hon förtjänade dom ju inte! Tur att du har kvar dom förresten, det finns så mycket man kan använda kentsinglar till. Kasta frisbee och ha dom som grytunderlägg t.ex.

2009-02-26 @ 01:45:17
Postat av: Therese

"Kasta frisbee och ha dom som grytunderlägg t.ex."

Ungefär det jag skulle använda dom till ;)



Kul att du fick tag i singeln. Rariteter är alltid kul att ha. Inte för att jag har några direkta rariteter i min ägo, men ändå.

2009-02-26 @ 13:23:38
URL: http://alonelyballad.blogspot.com
Postat av: Sarah

Oj då, inte många Kent-fans här inte! Grytunderlägg, jaha, lite väl hårt kanske tycker jag. Jag brukar annars använda dom till att lyssna på, men jag kanske har fattat helt fel? ;)



Ja det är jättekul med rariteter! Jag har mest en Manics-samling, men den är jag rätt stolt över! :)

2009-02-27 @ 01:04:33
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0