istället för musik: förvirring

Nä, Oscarsgalan var inte så kul. Klänningarna var inte ens särskilt fina (tack för den finanskrisen). Dom flesta prisen visste man ju innan vem som skulle vinna. Och idag vaknade jag och upptäckte en underlig sak. Alla kanaler har bytt plats på min TV. Slår man på 3 tittar man på SVT2, trycker man på 6 är det barnkanalen o.s.v. Vissa finns nog inte ens kvar (kanske ligger på 42 eller nåt). Så kan det gå när man söker fram kanaler som sänder Oscarsgalan mitt i natten. Nu minns jag ju inte hur jag gjorde. Trött var det ja. Skulle kanske gått och lagt mig trots allt. 


//mer mogen än igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andra gången på typ en vecka du ger mig rätt nu, är du sjuk eller?

2009-02-23 @ 16:16:17
Postat av: david

Det var alltså jag som skrev, men det fattade du ju säkert. Du är väl inte dum också?

2009-02-23 @ 16:18:23
Postat av: Sarah

Klart jag fattar, vem skulle annars vara så dryg? Jag fattar det mesta faktiskt även om man inte alltid tror det.



//varken sjuk eller dum

2009-02-23 @ 23:10:22
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0