Igår var ingen vanlig dag...

Igår blev det alltså officiellt! 

Jag har fått ett A på min c-uppsats. Jag är inte den som vanligtvis brukar skryta men jag är faktiskt riktigt stolt, jag har lagt ner skitmycket jobb på den där jäkla uppsatsen. Och mycket ångest. Det känns verkligen, verkligen, väldigt bra. Kanske ska bli lekprofessor trots allt. 

Det här blev ju också officiellt, och jag hade inte alls tänkt kommentera det, men så råkade jag få se den här videon. Hallå 1800-talet! Hallå ångest! Hallå "hej jag måste läsa innantill för jag säger inte vad jag på riktigt TYCKER om min blivande svärson, jag säger vad jag måste"!

//ryser



Kommentarer
Postat av: david

Grattis älsklingen. Du är helt sjuk som klarade det med tanke på allt. Inte för att jag är förvånad men ändå. Hoppas du firar.

2009-02-26 @ 01:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0