Det här är en låtblogg

Japp, jag har också en blogg. Tyckte det var dags nu. Den handlar om låtar, och mest om poplåtar. Jag är sjukt besatt av poplåtar, så jag tyckte det var ett lämpligt ämne. Hur den ska handla om poplåtar är jag inte lika klar över, men det löser sig nog på vägen. Det finns ju så sjukt många poplåtar som förtjänar att nämnas i en blogg! Vissa har fantastiska texter, ibland har sångaren bisarrt snygga byxor i videon och ibland går man bananas över det snygga klockspelet i refrängen, oavsett vad så tänkte jag att det kan vara värt att skriva om. Så jag gör det, här. 

Förresten. Bloggens namn är också en låt. Den som vet vilka som har gjort den får en guldstjärna. Eftersom du som läser förmodligen känner mig så kanske det inte är så svårt. 

Det är nog det för nu. Nästa gång har jag med mig en låt hoppas jag. Jag är ju ny på bloggandet, så jag vet inte än hur allt funkar. Men det löser sig nog det med! På återseende! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0