veckans skäms på mig!

Var hemma hos Tove (som fyllde år! Grattis grattis!) i helgen, och någonstans på vägen bestämdes det att det skulle bli musiktävling. Jättekul tyckte jag, som ju alltid brukar vara skitbra på musiktävlingar. Måste förtydliga här, även om jag INTE är det så tycker jag det är extremt kul, men jag brukar vara bra, musik är ju litegrann mitt ämne kan man säga. 

Men i helgen. Jag var verkligen inte alls bra. VERKLIGEN inte alls. Det var ändå sjukt kul (igen! igen!), men jag var verkligen inte bra!

Ok, jag var trött. Jättetrött t.o.m. Men det är liksom ingen ursäkt. Jag missade både Portishead (ok, jag TOG den, men det tog så lång tid att jag räknar det som en miss) och Bright Eyes. Oförlåtligt. 

Strafflyssnar idag på Bright Eyes. Inte helt fel ändå måste jag säga. Han har verkligen gjort en hel del fantastiska låtar, och jag har ju inte ens hört hälften har jag insett! Det här är låten jag inte kände igen. Kommer aldrig hända igen, det kan jag ju lova. 

//lär mig läxan 



Kommentarer
Postat av: moa

Åh, skönt att inte bara jag behöver skämmas! Och ja, en jätte, jättefin låt är det! Så skäms på du! ;)

2009-08-24 @ 23:05:58
Postat av: Doris

Jag älskar låten!! Och jag tror,eller jag är säker på att jag gillar Conor Oberst lika mycket som jag gillade J

2009-08-25 @ 12:43:35
URL: http://www.divinedoris.blogspot.com
Postat av: Anonym

(ÅÅÅhhhh skitdator,skickar av sig själv..haha)Forts.



Jarvis Cocker för tio femton år sedan.Det är en annan slags kärlek men denn är lika stark.

En av världens bästa låtar...



Doris

2009-08-25 @ 12:46:04
Postat av: Sarah

moa: nej nej, inte bara du inte! ;)



doris: Älska vuxen-idol-kärlekar!! Det är dom bästa! :)

2009-08-26 @ 17:57:38
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0