sol i sinne...

Det är söndag! Det är sol! Kan vara den sista sommarsöndagen det här året (även om man ju hoppas ganska mycket på att popaganda får bättre väder än förra året), så det är ju bara ut som gäller. Och glass kanske. 

Innan jag kastar mig ut i solen måste jag dela med mig av det här. Det är JÄTTEROLIGT, jag lovar! Som allt jätteroligt blir det dock säkert ännu roligare om man ser det i sällskap med någon annan. Hur som helst, titta vet jag!




Nu ska jag hänga i Årsta och bekanta mig med mitt blivande närområde! Hoppas ni har en riktigt bra söndag allihop! 

Kommentarer
Postat av: moa

Hahahahaha, det var det roligaste på länge! Funkar utan sällskap också kan jag säga :). "The gayest man on earth would call this over the top.."



/dör av skratt

2009-08-23 @ 17:51:08
Postat av: Sarah

Jag vet, visst är det kul!! :D:D



"emo-kid is throwing slo-mo dove at my face..."

2009-08-23 @ 22:48:09
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0