jag har stannat nere för mitt hjärtas skull

Åh, jag ber verkligen om ursäkt för att jag tjatar. Igen. Men alltså, den här mannen! Hur har jag kunnat missa??

Och säg nu inget som liknar det ni sa när jag frågade samma sak om Laakso, för jag menar allvar. Hur, HUR har jag kunnat missa? Vart har jag varit?

//förvånad, förvirrad, förälskad, förundrad



Berochdalbanan (finns i orginal på Ingentings skiva Mycket väsen för ingenting)

Nu är det längesen jag var där
På den där klubben alla snackar om
Jag har stannat hemma ända sen du drog
Utan dig rasar min värld ihop

Det är längesen jag var full
Jag har hållit mig vit för mina vänners skull
Glada nätter slutade jämt med att jag sårade och sa saker som blev helt fel

Stockholms City
Neon ljus
Coola kola-människor och lilla du
Taxi, dörrvakt
Krossat glas
Bergochdalbanan och lilla jag

Här är det som blev kvar
Det som blev kvar

Nu är det längesen jag var hög
Jag har stannat nere för mitt hjärtas skull
Förr om åren var jag alltid väck
Jag kunde stanna borta flera dar i streck

Stockholms City
Neon ljus
Coola kola-människor och lilla du
Taxi, dörrvakt
Krossat glas
Bergochdalbanan och lilla jag

Här är det som blev kvar
Det som blev kvar



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag blev tipsad om ingenting för flera flera månader sen.

Men det fanns så mycket annan bra musik att lyssna på då så det blev inte av.

Dumt. Mycket dumt.

2009-08-26 @ 20:37:34
URL: http://alonelyballad.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja jag har ju också hört talas om dom och hört en och annan låt. Men oj, vilken guldgruva när man börjar lyssna ordentligt! Och höstens skiva kommer nog vara ett litet mästerverk tror jag! :)

2009-08-27 @ 23:31:51
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0