dagens BÄSTA nyhet:

Ingenting är bokade till Popaganda! Nästa helg! Nästa lördag ska jag få se Ingenting! 

Jag som tidigare idag tänkte skriva ett surt blogginlägg riktat till ovan nämnda festival just för att dom INTE bokat ovan nämnda band. Skulle ha kollat festivalhemsidan först. Nu vet jag i alla fall. 

Och grejen är ju att jag inte ens hört den hypade kommande skivan än. Men det behövs liksom inte när man lyssnat på Halleluja på repeat i iPoden flera dagar nu. Denna bokning är ingenting annat än ren lycka! 

Kommentarer
Postat av: moa

Grattis! Nu förstår jag att du är glad! ;)

2009-08-23 @ 17:35:46
Postat av: Sarah

Glad glad glad :D!!

2009-08-23 @ 22:49:07
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0