alltså förlåt om jag verkar tjatig på något vis...

...det är nog bara det att ni inte fått uppleva någon av mina besatthetsperioder än! Det har ju som sagt inte släppts någon skiva under tiden bloggen har funnits som hamnat så långt in i hjärteroten att symtomen uppstått. Nu har dom dock slagit ut i full blom som ni kommer att märka. Allt pekar dessutom på att det kommer att gälla två skivor, men det återstår än att se. Ni ska nog kanske vara glada att Christopher Sander-utbudet på nätet verkar något begränsat. 

Det är bara det att...den här låten! Alla känslor på samma gång! Jag vill att den här skivan ska släppas NU så jag har något att växla Sander med! 




Halleluja (texten är avlyssnad av moi, sorry för eventuella fel)

Det jag får ska jag ge tillbaka
Allting jag äger ska jag försaka
Det krävs ingenting för att känna sig fri
Man måste vara fattig för att vara rik

Allting jag lärt mig ska jag glömma bort
Det jag ser kommer jag glömma bort
Man måste vara en idiot för att kalla sig klok
Man måste vara liten för att vara stor

Halleluja, halleluja

Varje steg är ett steg tillbaka
Varje ord är en hopplös dröm
Man måste tiga för att vara sann
Men man måste tala för att ha en chans

Allting du lärt dig ska du glömma bort
Det du ser kommer du glömma bort
Du måste vara en idiot om du kallar dig klok
Du måste vara liten för att vara stor

Halleluja, halleluja

Och när jag slutar tänka, börjar jag förstå
Att gud inte bryr sig om hur rakt jag kan gå
Så länge jag går går jag i änglarnas spår
Så länge jag lever dricker jag ur djävulens skål
Så länge mitt hjärta slår...

Halleluja, halleluja





Kommentarer
Postat av: moa

Älskling, du blandar Sander med Sander så JA, det verkar onekligen som om du är besatt! Själv har jag inte riktigt lyssnat igenom soloskivan än måste jag erkänna samtidigt som jag skäms lite lätt.

2009-08-17 @ 22:08:59
Postat av: Sarah

Hahaha, och det bästa är att jag inte ens tänkte på det! ;)

Moa, lyssna!! Nu!! :)

2009-08-17 @ 22:16:31
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/
Postat av: david

Ja moa, skäms på dig! Och Sarah, du kan också skämmas som har lyssnat först nu. Vad är ni för Spaceman-fans egentligen? Jag är besviken!

2009-08-17 @ 22:36:45
Postat av: Sarah

Ok då!



skäms och lovar att lyssna på spaceman utan avbrott i en vecka ;)

2009-08-18 @ 20:54:38
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0