...sometimes my arms bend back


Gjorde ett test på Facebook förresten. Sen jag såg den eminenta serien Six Feet Under har jag tänkt att nej, jag ÄR ingen karaktär i Sex and the City, jag är snarare Brenda i nämnda serie. Hon är lite mer komplex liksom har jag tyckt. 

Idag fick jag dock veta att inte ens hon räcker till. Laura Palmer är jag visade det sig. 

Tillhörande beskrivning lyder som följer: You are the "homecoming queen" type with a secret side. You appear to be the picture of purity on the outside while being completely self destructive on the inside. Watch out, you could set off a chain reaction and hurt everyone around you, not to mention unleashing Bob and making people face the black lodge. 

Jaha ja. Undrar hur man ska tolka det. 



Kommentarer
Postat av: moa

Oj, ja inte ska du tolka det alltför bokstavligt i alla fall. Det avråder jag bestämt ifrån.

2009-04-02 @ 13:33:05
Postat av: david

Seriöst, det är ju inte helt osökt. Du är rätt mycket laura faktiskt.

2009-04-02 @ 15:23:20
Postat av: Sarah

Mmm. Är återigen liiite osäker på hur exakt jag ska tolka det.

Går nog på Moas linje här.

2009-04-02 @ 17:32:24
URL: http://condemnedtorocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0