giganterna

Tänkte att det kanske är dags för ett nytt tema här på bloggen, såhär efter påskledigheten. Tänkte att Dexys nästan var inledningen på ett tema utan att jag visste om det själv. Vi kan kalla temat för giganterna. Ni hör ju nästan vad som avses här. Giganterna. Eller Legenderna för den delen. Dom allra största, i min värld i alla fall. Inte dom viktigaste för mig personligen kanske (inga Manics här inte), men dom som känns som om dom startade någonting. Dom Stora. Ni fattar ju. 

Dexys var en skitbra inledning nu när jag tänker på det. Och det kommer bli så sjukt bra. Häng på! ;).

Kommentarer
Postat av: moa

Ja, tema! Och ja, giganter! Hänger självklart på!

2009-04-13 @ 23:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0